آکادمی فوتبال تراکتور با پنج تیم در لیگ‌های کشوری حضور می‌یابد

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور گفت: این باشگاه با پنج تیم امید، جوانان، زیر ۱۸ سال، نوجوانان در لیگ‌های کشوری و تیم نونهالان در مسابقات استانی شرکت می‌کند.

به گزارش ارک خبر،حسین خطیبی روز چهارشنبه در گفت وگویی با اشاره به تشکیل شورای آکادمی باشگاه اظهار کرد: این شورا وظیفه سیاست‌گذاری آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه تراکتور را برعهده دارد و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی، امکانات خوبی برای تیم‌های پایه تأمین کنیم تا استعداد و توانایی بازیکنان در شرایط ایده‌آل شکوفا شود.
وی همچنین با اشاره به اعطای نمایندگی مدرسه فوتبال تراکتور به شهرستان‌ها، گفت: نمایندگی مدرسه فوتبال تراکتور صرفاً به افراد حائز شرایط داده می‌شود و فعالیت شان با نظارت کامل آکادمی باشگاه انجام خواهد شد و از بین بازیکنان مستعد مدارس فوتبال، تیم‌های زیر ۱۴ سال، زیر ۱۳ سال و زیر ۱۲ سال را تشکیل خواهیم داد.
خطیبی در مورد آخرین وضعیت تیم‌های پایه تراکتور، توضیح داد: قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه منعقد شده و مربیان این تیم‌ها از سوی شورای آکادمی انتخاب شده‌اند که اسامی آنان پس از انعقاد قراردادشان اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: آمادگی داریم تا از بازیکنان مستعد تست گرفته و در صورت پذیرفته شدن، آنان را در نیم فصل به تیم‌ها اضافه کنیم.
خطیبی با بیان اینکه تیم‌های پایه تراکتور در لیگ برتر بازی خواهند کرد و تیم نونهالان در مسابقات استانی رقابت می‌کند، افزود: ارتقای سطح فنی مربیان تیم‌های پایه تراکتور در دستور کار قرار دارد و ما در انتخاب مربیان، دانش فنی و مسائل اخلاقی را مدنظر قرار داده‌ایم.
وی گفت: ایوان دانیلیانتس، دستیار اول بردیف که سال‌ها در آکادمی روبین کازان فعالیت کرده به عنوان مشاور آکادمی انتخاب شده وجهت ارتقای سطح دانش مربیان تیم‌های پایه از تجربیات وی استفاده خواهد شد.
تیم های امید و جوانان تراکتور فصل گذشته و در رقابت های کشوری عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا