مس سونگون از داور بازی گیتی پسند شکایت کرد

باشگاه مس سونگون ورزقان از داور بازی با گیتی پسند که با شکست هفت بر سه تیم اصفهانی پایان یافت، به طور رسمی شکایت کرد.

به گزارش ارک خبر ،این باشگاه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتسال، حواشی داوری و تصمیمات بحث‌برانگیز را باعث رقم خوردن این نتیجه اعلام کرده و خواستار رسیدگی سریع به موضوع و برخورد قاطع با خاطیان در صورت نقض قوانین شد.

در این نامه اعتراضی که مستند و به همراه تصویر صحنه های مشکوک بازی است، آمده است که اعلام دو پنالتی مشکوک، اخراج سنگ سفیدی بازیکن مس سونگون و چند مورد خطایی که به نفع مس سونگون گرفته نشده تمرکز بازیکنان را به هم زده و موجب باخت تیم در این دیدار حساس شد.

در این دیدار که با نتیجه هفت بر سه به سود تیم اصفهانی پایان یافت، تیم مس سونگون در پنج دقیقه نخست این دیدار دو بر صفر از حریف پیش افتاد اما در ادامه دو پنالتی مشکوک برای حریف گرفته شد و گل سوم نیز در شرایطی مشکوک برای گیتی پسند به دست آمد تا حواشی داوری شروع و در ادامه به جنجال های بعدی منجر شود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون نیز در مصاحبه ای علت باخت هفت بر سه در این بازی را ضعف داوری و بی برنامگی در برگزاری مسابقه عنوان و اعلام کرده بود.

 

این حجم از اشتباهات داوری قابل قبول نیست

مدیر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نیز خواستار رسیدگی به اشتباهات فاحش داوری شد و گفت: این حجم از اشتباهات داوری قابل قبول نیست.

علی صالح پناهی با انتقاد از داوری بازی این تیم مقابل گیتی پسند در هفته دوازدهم افزود: ضمن احترامی که به جامعه داوری قائل هستیم در بازی با گیتی پسند حق ما با تصمیمات عجیب داوران پایمال شد؛ این تصمیمات به طور مستقیم روی روند بازی و در نهایت نتیجه آن تاثیر داشت.

وی گفت: گیتی پسند تیم بزرگی است اما اگر قضاوت عادلانه ای در این بازی شاهد بودیم، نتیجه چیز دیگری می شد.

صالح پناهی اضافه کرد: تیم ما در همان پنج دقیقه نخست برتری فنی خود را به حریف دیکته کرد و توانست دو گل بزند، در همین لحظات بود که تصمیمات بحث برانگیز داوری شروع شد.

وی ادامه داد: اخراج بازیکن ما و رفتار های عجیب و غریب با اعضای تیم، تمرکز بازیکنان و کادر فنی را به هم ریخت و شکست دور از انتظار در این دیدار رقم خورد.

مدیر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: اعلام یک پنالتی مشکوک، گل اول حریف را به همراه داشت و در ادامه خیلی زود با سوت های سخت گیرانه و غیرمنصفانه، تیم ما پنج خطایی شد و گل دوم حریف نیز از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید.

ابراهیم مهرابی افشار، روح الله مطهری، محمدجواد احتشام، مجتبی بختیاریان و مجید کرمی کوبل داوری این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم فوتسال مس سونگون به رغم شکست در این بازی با ۳۰ امتیاز در صدر است و در هفته سیزدهم در تبریز به مصاف سن ایچ ساوه تیم سوم جدول خواهد رفت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا