عذرخواهی آزمون از ملی‌پوشان فوتبال ایران؛ سردار: اشتباه کردم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اخبار رسانه‌های معاند در خصوص اختلاف بین ملی‌پوشان را تکذیب کرد.

به گزارش ارک خبر،سردار آزمون که روز گذشته (سه‌شنبه) توانست گل تساوی‌ بخش تیم ملی فوتبال ایران را مقابل سنگال به ثمر برساند در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیرامون حواشی چند روز گذشته توضیحاتی را ارائه داد. در استوری آزمون آمده:

با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می‌دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول اینکه قسم می‌خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده. هم نوشتنش و هم حذف کردنش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. اجباری در کار نبوده و هر کسی چیزی غیر از این گفته یا نوشته به دنبال سو استفاده بوده و واقعیت ندارد.

هیچ اختلاف و دودستگی در تیم ملی وجود ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی مطالب تخیلی نوشتند که برای نوشتن استوری بین ما دودستگی شده در حالیکه اصلا کسی نمی‌دانست من می‌خواهم استوری بگذارم. کسانی که این دروغ‌ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه سازی کنند به خدا واگذار می‌کنم. یک جلسه هم به خاطر مصدومیت جزئی با صلاحدید کادرفنی تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده‌ام.

ضمنا باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم. چون این کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شد و از جانب بعضی کاربران، اهانت‌هایی به ملی‌پوشان شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و اشتباه از من بوده. در این خصوص خودم را مقصر می‌دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادرفنی که باعث شدم نظم و آرامش تیم به هم بخورد شرمنده‌ام.

خداراشکر نتایج خیلی خوبی در برابر دو تا از بهترین تیم‌های دنیا گرفتیم و همگی به دور از تمام حاشیه‌ها برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی تمام تلاشمان را می‌کنیم. همه بازیکنان برای دلخوشی تک تک شماها با جان و دل برای جام جهانی از جان مایه خواهند گذاشت.

پیش از این برخی رسانه‌های معاند عنوان کرده بودند در تیم ملی فوتبال ایران دودستگی و اختلاف وجود دارد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا