روزانه ۱۲۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی تولید می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روزانه ۱۲۰ تن انواع گوشت قرمز در این استان تولید و وارد بازار مصرف می‌شود.

به گزارش ارک خبر،صمد زمانزاد قویدل، روز سه شنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام تبریز، افزود: در این استان سالانه حدود ۳۷ هزار تن گوشت دام سبک و سنگین تولید می شود.
وی با اشاره به وضعیت مناسب میزان تولید گوشت قرمز در این استان، اظهار داشت: هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد و با ابلاغ تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، میزان تولید این محصول در روزهای آینده افزایش می یابد.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این بازید گفت: نظارت بر ذبح بهداشتی و شرعی در این کشتارگاه با حضور کارشناسان بطور دقیق و مستمر انجام می شود.
حجت الاسلام مجید نجفی، با اشاره به اهمیت نظارت شرعی برای تامین غذای حلال، پاک و بهداشتی برای مردم، افزود: در این کشتارگاه احکام و مقررات کشتار دام به طور کامل رعایت می شود.
وی اظهار داشت: نظارت ها در این کشتارگاه باعث می شود تا امکان تولید گوشت مطلوب و بهداشتی فراهم شده و مردم با اطمینان کامل از محصولات کشتارگاه استفاده کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا