سرمایه‌گذاری در تبریز با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان هوشمند می شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: هوشمندسازی سرمایه‌گذاری در این شهر برای رسیدن به توسعه پایدار شهری با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

به گزارش ارک خبر،رضا خلیلی روز چهارشنبه در نشست مشترک با مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و جمعی از مدیران شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه حلقه وصل و کانال ارتباطی بین شرکت های دانش بنیان و مدیریت شهری در حال شکل گیری است، افزود: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز به دنبال ایجاد ارتباط مستمر با سرمایه‌گذاران در حوزه هوشمندسازی شهری است.

وی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان تسهیل گران امر توسعه پایدار شهری هستند، اظهار داشت: این سازمان با توجه به رسالت خود هم از طریق سرمایه‌گذاری خود شرکت های دانش بنیان و هم ترغیب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در حوزه هوشمندسازی سرمایه گذاری در جهت توسعه پایدار شهری تلاش می کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: در این راستا همایش فرصت های سرمایه گذاری شهری استان توسط استانداری آذربایجان شرقی در مهر برگزار می شود و در این همایش ۶۲ شهر در کنار کلانشهر تبریز بسته های سرمایه گذاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

خلیلی، ادامه داد: جمع زیادی از سرمایه گذاران علاقه‌مند تبریزی مقیم شهرهای دیگر نیز در این همایش جمع خواهند شد و این فرصت مناسبی برای ارائه ایده های شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری است که بتوانند طرح های اجرایی خود را ارائه دهند.

علی پورزیاد، مدیر پردیس رشد و نوآوری دانشگاه تبریز نیز در این جلسه گفت: بهترین های فناوری استان در این مرکز دورهم جمع شده اند و همکاری نزدیکتر این مجموعه با شهرداری تبریز ضروری است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا