پیام رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت روز آتش‌نشانی

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی ضمن تبریک روز آتش نشان، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و از زحمات آتش نشانان قدردانی کرد.

به گزارش ارک خبر،پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی روز آتش نشان را گرامی داشت.

 

در این پیام آمده است:

روز آتش نشان، روز ارج نهادن به تلاش و خدمتِ بی بدیلِ آتش‌نشانانِ عزیز و ایثارگرانِ عرصه‌های خطیرِ خطر است؛ آنان که سلامت و جان عزیز خود را به مخاطره می‌اندازند تا جان و جهانِ همنوعان را نجات دهند.

به پاس ارج نهادن به حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی آتش‌نشانانِ دریادل که در اطفای حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر سال ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند، روز هفتم مهر، به نام روزِ آتش نشان، نامگذاری و مزیّن گردید و نامِ بلندآوازه آنان، در دفتر ایثار و افتخار، ثبت و ماندگار شد.

در این سال‌ها، بار‌ها شاهد ایثار آتش‌نشانان عزیزمان بوده‌ایم که حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشان‌های شریف وطن، گل سرسبد آن‌ها بوده و همواره در خاطره جمعی مردمان ایران زمین خواهد ماند.

ملّت فهیم ما، قدردان فداکاری‌های وصف‌ناپذیر فرزندان عزیزِ خود بوده و به نامِ پرافتخار آتش‌نشان می‌بالند؛ هرگز نام سربلندِ آنان را فراموش نمی‌کنند و سپاسگزار همیشگی آن عزیزان بوده و هستند.

اینجانب، با گرامیداشت یاد و نام شهدای آتش‌نشان و ارج نهادن به زحماتِ مخلصانه و طاقت فرسای این عزیزان، روز آتش‌نشانی و ایمنی را به شما آتش‌نشانان عزیز و خانواده‌های صبورتان صمیمانه تبریک عرض نموده، برایتان آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی از خداوند متعال دارم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا