فوت ۴ بیمار مبتلا به کرونا

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

به گزارش ارک خبر،از دیروز تا امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۳ هزار و ۴۵۴ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۹۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۹۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۶۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۳۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۸۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته پنج هزار و ۳۹۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون هیچ شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد همچنین ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا