بزرگترین گردهمایی شرکت های دانش بنیان و نوآور در آستانه برگزاری/ رینوتکس ۲۰۲۲ میزبان بیش از ۷۰۰ طرح و ۸۰ رویداد جانبی

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با اشاره به آغاز برگزاری دهمین دوره نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX ۲۰۲۱) گفت: این نمایشگاه از دوشنبه دو آبان ماه آغاز می‌شود و تا جمعه ۶ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ارک خبر،رضا کریملو گفت: بیش از ۱۷۱۰ طرح در این دوره از نمایشگاه ثبت نام کردند و از این تعداد ۷۱۰ طرح در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدگنندگان قرار خواهد گرفت.

وی برگزاری بیش از ۸۰ رویداد جانبی در حوزه‌های مختلف را از ویژگی‌های این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: در این دوره دو سالن از نمایشگاه بین المللی به برپایی رینوتکس اختصاص یافته است و در قسمتی از سالن امیرکبیر مکانی جهت برگزاری رویدادهای جانبی پیش بینی شده است، همچنین سالن ارس نیز برای برگزاری کارگاه های تخصصی در اختیار فناوران قرار دارد.

رئیس ستاد اجرایی رینوتکس ۲۰۲۲ افزود: ۱۴ رویداد ویژه با مدیریت کمیته رویدادهای ستاد اجرایی این نمایشگابرگزار می شود که «رینووست» و «رینوجاب» از مهمترین این رویداد ها هستند، همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه تورهای صنعتی و بازدید از کارخانه ها برای فناوران برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در برگزاری این رویدادها و نمایشگاه بیش از ۱۷ مجموعه دولتی کمک حال ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی هستند.

این گزارش می افزاید، سعید غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی رینوتکس ۲۰۲۲ با اشاره به اینکه ۳۰۰ طرح در بخش تجاری سازی دهمین دوره نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ محصولات نوآورانه خود را به نمایش خواهند گذاشت، افزود: از این تعداد، ۶۰ طرح برای شرکت در جشنواره اقدام کردند.

وی تجاری سازی فناوری‌ها را از دیگر رویکردهای رینوتکس ۲۰۲۲ عنوان کرد و ادامه داد: در راستای حمایت از طرح های تجاری سازی شده، صندوق‌ پژوهش و فناوری آذربایجان شرقی ۲۵ میلیارد تسهیلات ویژه طرح های حاضر در نمایشگاه در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: در آذربایجان شرقی بعد از تبریز، شهرستان های هشترود، مراغه و اهر بیشترین تعداد طرح برای شرکت در نمایشگاه درخواست دادند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ استان از نقاط مختلف کشور در رینوتکس ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت، افزود: استان های اردبیل، تهران، اصفهان و آذربایجان غربی بیشترین تعداد ثبت نام را داشتند.

شایان ذکر است، نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، موسوم به رینوتکس ۲۰۲۲ روز دوشنبه دو آبان ماه در سالن شمس نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاخ می شود و تا روز جمعه ۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا