نایب رییس فدراسیون فوتبال: کی روش کسالت دارد

خبرگزاری ارک – نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی کسالت دارد اما برای تصمیم گیری پیرامون مرخصی های وی، رئیس فدراسیون اختیار تام دارد.

محمود اسلامیان روز چهارشنبه پس از نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هنوز تاریخ انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص نشده است. اصلاحات جدید اساسنامه فدراسیون به تصویب هیات رئیسه رسید و درباره انتخاب هیات رئیسه سازمان لیگ هم به نتیجه رسیدیم.
وی افزود: در این جلسه درباره قرارداد محمد خاکپور سرمربی تیم المپیک هم مسائلی مطرح شد ضمن اینکه اعضا از عملکرد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی حمایت کردند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: با نتیجه ای که تیم ملی مقابل ترکمنستان و گوام به دست آورد شرایط خوبی پیدا کرده است و می توانیم از هم اکنون خود را برای حضور در مرحله بعد آماده کنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود کی روش خواستار مدت مرخصی بیشتری است گفت: سرمربی تیم ملی کسالت دارد و قرار شد زمانی که به ایران بازگشت با کفاشیان جلسه ای بگذارد و درباره این موضوع گفت و گو کند.
اسلامیان گفت: هیات رئیسه درباره این موضوع به رئیس فدراسیون اختیار داده است تا با توجه به شرایط تیم ملی تصمیم گیری کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند بحث رفتن کی روش کام مردم را تلخ کرده باشد؟ اظهار داشت: برای مردم و کشور صعود به جام جهانی خیلی مهم است. همه باید کمک کنند تا با حمایت جمعی به جام جهانی برویم. اگر هدف مان بزرگ باشد مسائل کوچک نباید کام مان را تلخ کند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: از رسانه ها خواهش می کنم که ما را در راه رسیدن به هدف بزرگ جام جهانی یاری کنند و اجازه ندهیم چنین مسائل کوچکی ذهنمان را درگیر کند.
اسلامیان در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره مرخصی های کی روش چیست؟ گفت: در جلسه فردا میان کی روش و کفاشیان این موضوع بررسی می شود. شاید خود من هم در این جلسه حضور داشته باشم.
وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تغییر در اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ، خاطرنشان کرد: روش کار با اصلاح یک بند از اساسنامه سازمان لیگ مشخص شد. دو نفر از اعضا توسط مجمع سازمان لیگ پیشنهاد می شود، دو نفر را هم رئیس فدراسیون معرفی می کند و یک نفر از سوی رئیس سازمان لیگ معرفی خواهد شد. در مجموع پنج نفر اعضای هیأت رئیسه را تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا