ایران، مقام دوم دنیا در زمینه تعداد کندوهای مدرن

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز اظهار کرد: کشور ما مقام اول در زمینه‌ی تعداد کندو و مقام دوم در زمینه‌ی کندوهای مدرن را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ارک خبر،جلال شیری، در آیین گشایش اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرورش زنبور عسل در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: عسل به عنوان یکی از محصولات طبیعی است که در طب سنتی، آیات و روایات بسیار سفارش شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دانشگاه تبریز از نظر علمی و فرهنگی یکی از دانشگاهای پیشرو کشور و مشهدالشهدای دانشگاه‌های ایران است.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز از نظر علمی، فرهنگی و آموزشی سال‌ها است در قله‌های افتخار می‌درخشد و در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور و حتی در بین دانشگاه‌های دنیا نام دانشگاه تبریز دیده می‌شود.

شیری بیان کرد: طبق گفته‌ی امام خمینی (ره)، دانشگاه مبدا همه‌ی تحولات است و این تحولات صرفا فرهنگی، علمی و پژوهشی است و در جهت حل مشکلات جامعه و صنعت باشد.

وی گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند تحول را در همه‌ی جامعه رقم بزنند. امسال با توجه به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باید دانشگاهای ما سعی کنند بیش از پیش وارد عرصه‌ی عملیاتی بشوند چرا که وظیفه‌ی دانشگاها ورود جدی به حل مسائل کشور است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا