واکنش وزیر بهداشت به گزارش کمیسیون بهداشت/ ارز ترجیحی برای دارو پرداخت شد

وزیر بهداشت و درمان گفت: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره وضعیت دارو درست است انتقادات به تاخیر در پرداخت ارز ترجیحی بود که این ارز پرداخت شد.

به گزارش ارک خبر،بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو درباره انتقاد کمیسیون بهداشت و درمان از تاخیر در پرداخت یک میلیون دلار ارز ترجیحی دارو گفت: انتقادات به تاخیر در پرداخت این ارز بود و این ارز پرداخت شد.

وزیر بهداشت و درمان درباره گزارش کمیسیون بهداشت در صحن در خصوص وضعیت دارو تاکید کرد: کمیسیون بهداشت و درمان هر گزارشی که داده است، درست است.

پیش از این حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تخصیص ارز ترجیحی که از سوی دولت برای اقلام دارویی در نظر گرفته شد و تاثیر آن بر وضعیت فعلی بازار دارو، بیان کرد: دولت یک میلیارد دلار ارز ترجیحی برای دارو داد و قرار شد منابع ریالی‌اش را سازمان برنامه و بودجه به بانک بدهد‌.

وی ادامه داد: شهریور ماه گفته شد باید یک‌ونیم میلیارد تومان معادل پانصد میلیون دلار دیگر هم بدهد، اما چون سازمان برنامه و بودجه آن یک میلیارد دلار را هم نداده بود این پانصد میلیون دلار را هم هنوز نداده‌‌اند و مشکل داریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا