اعتراف به سرقت میلیاردی طلاهای یک زن تبریزی/ دزد بازداشت شد

سارقی که هشت میلیارد ریال طلاجات را از منزل شهروند تبریزی به سرقت برده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز در دام قانون افتاد.

به گزارش ارک خبر،مالباخته در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تشکر صمیمانه از پلیس آگاهی تبریز به دلیل دستگیری سارق طلاجات همسرش گفت: دو ماه قبل از وقوع این سرقت، کلیه قفل های منزلم را که خراب شده بودند عوض کردم.

اما دو ماه از تعویض قفل ها نگذشته بود، من سرکار بودم و همسرم نیز رفته بود فرزندم را از مدرسه بیاورد و خانه کاملا خالی بود؛ آن روز که از سرکار به منزل رسیدم با حالت غیرعادی خانه متوجه شدم احساس کردم دزدی چیزی آمده است، سریع سراغ طلاجات رفتیم و دیدیم هیچ کدام نیستند؛ انگار دنیا رو سرمان خراب شد آن همه طلا، که نزدیک ۱۰ میلیارد ریال ارزش داشتند همه و همه از دستمان رفت.

سریع موضوع را با پلیس درمیان گذاشتیم و از زمان اعلام موضوع به پلیس آگاهی، پلیس با جدیت تمام موضوع را پیگیری و در نهایت موفق به دستگیری متهم شد.

الان خدارو شکر متهم دستگیر شده، ولی چون تمام طلاجات ذوب شده است؛ نظر قاضی پرونده این است که متهم مبلغ هشت میلیارد ریال بابت طلاجات به ما پرداخت نماید.

این گزارش حاکی است، طبق توصیه پلیس آگاهی، شهروندان برای جلوگیری از سرقت، از نگهداری وجه نقد، طلا و سکه در منزل خودداری کنند،  هنگام ترک منزل زیورآلات قیمتی خود را به صندوق امانات بانک بسپارند، منزل خود را به دستگاه های امنیتی مجهز کنند، قبل از شناسایی کامل افراد در منزل را باز نکنند، هنگام گم کردن کلیدها، مغزی قفل ها را نیز عوض کنند و نیز هنگام خرید یا اجاره منزل جدید کلیدها و قفل های ورودی را تعویض نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا