هدفگذاری میزان صادرات در آذربایجان‌شرقی ۹۱ درصد تحقق یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه هدفگذاری شده در کارگروه توسعه صادرات استان مبنی بر دستیابی به میزان یک میلیارد و ۷۱۹ میلیون دلار در سال گذشته، ۹۱ درصد این هدفگذاری محقق شده است.

به گزارش ارک خبر،به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت؛ صابر پرنیان در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سال گذشته صادرات استان به میزان یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون یورو از سوی ۴۵۰ نفر دارندگان کارت بازرگانی انجام شده است.

وی با بیان این که درصد تحقق میزان صادرات در استان صرفا بر اساس عملکرد صادرکنندگان و گمرکات است، ادامه داد: وجود ۱۴۸ صادرکننده بالای یک میلیون یورو نشان دهنده‌ی ظرفیت بسیار زیاد در حوزه صادرات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به مقاصد صادراتی استان به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا اشاره کرد و بیان کرد: جلسات متعددی به منظور توسعه تجارت خارجی و صادرات در سال گذشته برگزار شده است.

معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت میزان صادرات از سوی لیلی اورنگی ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی ارائه شد و همچنین مقرر شد موارد مطرح شده از سوی صادرکنندگان بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا