۹۱ درصد هدفگذاری میزان صادرات در آذربایجان‌شرقی تحقق یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه هدفگذاری شده در کارگروه توسعه صادرات استان مبنی بر دستیابی به میزان یک میلیارد و ۷۱۹ میلیون دلار در سال گذشته، ۹۱ درصد این هدفگذاری محقق شده است.

به گزارش ارک خبر،صابر پرنیان در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی، افزود: سال گذشته صادرات استان به میزان یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون یورو از سوی ۴۵۰ نفر دارندگان کارت بازرگانی انجام شده است.

وی با بیان این که درصد تحقق میزان صادرات در استان صرفا بر اساس عملکرد صادرکنندگان و گمرکات است، ادامه داد: وجود ۱۴۸ صادرکننده بالای یک میلیون یورو نشان دهنده ظرفیت بسیار زیاد در حوزه صادرات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به مقاصد صادراتی استان به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی به منظور توسعه تجارت خارجی و صادرات در سال گذشته برگزار شده است.

معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت میزان صادرات از سوی لیلی اورنگی ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی ارائه شد و همچنین مقرر شد موارد مطرح شده از سوی صادرکنندگان بررسی و پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا