اخذ وجه در قبال خدمات محله‌ای وآسفالت‌ریزی غیرقانونی است

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اخذ وجه در قبال خدمات محله ای و آسفالت ریزی به عنوان خودیاری و یا هرگونه دریافت هزینه از طرف پیمانکاران مجری آسفالت را غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش ارک خبر، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات آسفالت ریزی و ارائه خدمات عمومی در مناطق و درخواست اهالی محلات برای انجام خدمات محله‌ای و به ویژه آسفالت ریزی در محلات در برخی مواقع مشاهده می شود که در قبال این آسفالت ریزی‌ها شهروندان گرامی بعضا بصورت خودیاری و یا در قبال درخواست غیر قانونی پیمانکار وجهی را پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: بنا به دستور شهردار تبریز خدمات محله‌ای و آسفالت ریزی در سطح شهر کاملا رایگان بوده و پیمانکاران حق اخذ و یا درخواست وجه به هر عنوان اعم از خودیاری شهرداری و یا به صورت مطالبات غیرقانونی از شهروندان را ندارند.

وی گفت: تمام تلاش ما در جهت ارائه خدمات برای آسایش و رفاه شهروندان است و در قبال خدمات محله ای هیچ کسی حق اخذ وجه از شهروندان را ندارد.

احمدزاده بیان کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی از مردم فهیم تبریزی تقاضا می شود موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز گزارش دهند تا برخورد قانونی لازم در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا