آسفالت‌ریزی سه هزار تنی شهرداری تبریز طی هفته نخست اردیبهشت

در هفته‌ نخست اردیبهشت، شهرداری تبریز با توزیع حدود سه هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش ارک خبر،به نقل از شهریار، با وجود بارش‌های اردیبهشتی، شهرداری تبریز مطابق ماههای دیگر سال اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در دستور کار مناطق دهگانه قرار دارد.

آسفالت ریزی معابر اصلی شهر یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای بهبود کیفیت معابر است و در همین راستا شهرداری تمام همت خود را برای افزایش حجم تولید آسفالت و احداث کارخانه جدید آسفالت قرار داده تا با این اقدامات مرتفع کننده نیاز شهر تبریز در موضوع آسفالت باشد.

شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است. آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم  بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع  ۲۷۸ تن آسفالت در سطح معابر برای لکه گیری منطقه اقدام کرد. بر همین اساس مسیر سربالایی بارنج و دیگر محلات سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با ۹۰ تن آسفالت برای آماده سازی و بهسازی کوی گلستان پنجم واقع ائل گولی منطقه خود اقدام کرده است.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۵۳ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۶۷۱ تنی در راستای بهسازی معابری همچون خیابان فلسطین جنوبی اقدام کرده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۹۸ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است. این آسفالت ریزی در محوطه پارکینگ بازارچه محلی مرزداران و دیگر محلات انجام یافته است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۱۰۵۱ تن آسفالت جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است. این آسفالت ریزی در کوچه اردیبهشت و دیگر محلات انجام یافته است.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۱۱ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز طی هفته گذشته با ۲۱۸ تن آسفالت ریزی در مسیر ترمینال قدیم و روبروی پروژه آیسان و دیگر محلات لکه گیری اقدام کرده است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته برنامه آسفالت ریزی در دستور کار خود نداشته است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۳۶۲ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد. در این هفته آسفالت اساسی کوچه مقصود میرزایی واقع خیابان شهید لیلابی با استفاده از ۲۴۰ تن آسفالت انجام شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا