سلام تراکتور به آسیا/خمز به وعده اش عمل کرد

تراکتور در حضور پرشور و استثنایی هواداران خود، با برتری دیرهنگام برابر نساجی مازندران، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، هم رتبه چهارمی خود را قطعی کرد و هم شانس حضور احتمالی در رقابت های لیگ قهرمانان فصل بعد آسیا را افزایش داد

به گزارش ارک خبر،تیم فوتبال تراکتور در حضور پرشور و استثنایی هواداران خود، با برتری دیرهنگام برابر نساجی مازندران، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، هم رتبه چهارمی خود را قطعی کرد و هم شانس حضور احتمالی در رقابت های لیگ قهرمانان فصل بعد آسیا را افزایش داد.

شاگردان خمز در شرایطی بازی این هفته خود برابر نساجی را با گل دقایق پایانی محمد قنبری برنده شدند که بازی بسته و تدافعی نساجی در طول بازی، اجازه گلزنی را به تراکتور نداد؛ با این حال، گل زیبای قنبری، قفل بازی را شکست تا با توجه به شکست تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان برابر پرسپولیس و استقلال، نماینده تبریز و آذربایجان با حاشیه امنیتی خود، به تنهایی در رتبه چهارم جدول سلامی دوباره به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بکنند.

این بازی در شرایطی با برتری یک گله تراکتور همراه شد که علیرضا حقیقی، دروازه بان باتجربه نساجی، بارها مانع ورود توپ بازیکنان تراکتور به دروازه شد؛ اما در نهایت، محمد قنبری با ضربه ای فنی و دقیق که بی شباهت به گل مسی به همین دروازه بان در دیدار آرژانتین و ایران، در رقابت های جام جهانی نبود، قفل دروازه نساجی باز شود.

قنبری در دقیقه ۹۰ بازی، با نفوذ از جناح راست و  جا گذاشتن حامد شیری، مدافع نساجی، وارد محوطه جریمه شد و چسبیده به خط محوطه، ضربه دقیقی را با پای چپ به گوشه دروازه نساجی فرستاد تا تراکتور با این گل فاتح دیدار شود.

با این برد و قطعی شدن رتبه چهارمی تراکتور در پایان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، حالا این تیم، بالاتر از دو رقیب جدی و تعقیب کننده خود، منتظر صعود و حضور احتمالی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است، حضوری که دو پیش شرط اصلی دارد، اول، حذف قطعی استقلال از آسیا و دوم، عدم قهرمانی تیم فوتبال هوادار در رقابت های جام حذفی کشور.

البته با توجه به احتمال پائین قهرمانی هوادار در جام حذفی و شانس بسیار کم استقلال برای حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا، از هم اکنون باید شانس آسیایی شدن تراکتور را بالا دانست.

تیم فوتبال تراکتور با این پیروزی، ۵۲ امتیازی شد و باید برای برگزاری آخرین بازی فصل، هفته بعد در تهران برابر استقلال به میدان برود، دیداری که می تواند نبردی انتقامی برای یاران خمز نیز تلقی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا