هوشیار: پیشنهاد افزایش اوراق مشارکت مترو تبریز به ۱۵۰۰ میلیارد تومان

شهردار تبریز با بیان اینکه برای مترو تبریز در اواخر سال گذشته بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اوراق اخذ شده است، گفت: به دولت پیشنهاد می دهیم اوراق مشارکت متروی تبریز به ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در حوزه نیازسنجی و عملکرد اداره کل راه و شهرسازی نیازمند اقدام عملیاتی از سوی دولت برای بافت حاشیه نشینی تبریز هستیم.

شهردار تبریز پیشنهاد می دهیم دولت اوراق مشارکت مترو تبریز را به ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد، افزود: در خصوص نتایج  سفر اول رئیس جمهور محترم به تبریز، بحث فاینانس خط ۲ مترو تبریز به موافقت بانک مرکزی رسید و همچنین در سال گذشته بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای مترو تبریز اوراق اتخاذ شد.

وی در خصوص پیشنهادات واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به شهرداری تبریز، ابراز کرد: این استادیوم ظرفیت بی‌نظیری برای شهر تبریز است که در صورت موافقت با واگذاری به شهرداری تبریز، می توان این استادیوم را به قطب ورزشی منطقه تبدیل کرد.

یعقوب هوشیار در پایان تصریح کرد: بر اساس قانون، وظیفه جابجایی شهروندان از بافت ناکارآمد شهری به شهرک جوانان بر عهده راه و شهرسازی است و شهرداری نیز در شهرک جوانان انجام به تعهدات خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا