دغدغه مردم حجاب نیست

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر گفت: دغدغه مردم حجاب نیست.

به گزارش ارک خبر،احمد علیرضا بیگی در مورد بحث فرهنگی حجاب جامعه که آیا احساس می کنید این موضوع به درستی مدیریت می شود یا خیر؟ گفت: ما با سو عملکرد خود باعث شده ایم کسانی که با جمهوری اسلامی مسأله دارند برای ابراز مخالفت خود از حجاب استفاده بکنند، چون امکان دیگری ندارند برای ابراز مخالفت.

وی ادامه داد: گفتگویی که با وزیر کشور انجام داده ام در آنجا اعتراضم این بوده است که شما متوجه مسأله نیستید و اشتباه می کنید. شما به حجاب متمرکز شده اید، اما دغدغه مردم حجاب نیست.

وی افزود: آقای وزیر فرمودند که من هرجا می روم از من در مورد حجاب پرس و جو می کنند. گفتم آقای وزیر شما مگر کجاها می روید که از شما این را می پرسند؟ به ایشان گفتم بیایید به همین میدان قزل قلعه که دورتر از وزارت کشور است، برویم و ببینیم آنها چقدر از شما مطالبه حجاب را دارند؟ مطالبه آنها مسائل معیشتی است. این چیزهایی که به جامعه می دهید اشتباه است.

وی تاکید کرد: هدف، پنهان ساختن ناکارآمدی هاست. تا زمانی که این نگرش وجود دارد و ما در حوزه اقتصاد نمی توانیم جلوی کاهش ارزش پول ملی را بگیریم، نمی توانیم به پیامدهای آن پاسخ دهیم.

در نتیجه از نیروی انتظامی توقعی نابجا پیدا می کنیم و آن را درگیر یک موضوع فرهنگی می کنیم، در حالی که مسئولیت آن چیز دیگری است، مسئولیت های سنگینی بر دوش آن گذاشته شده است.

بیگی گفت: نیروی انتظامی اکنون درگیر یک اصطکاک است که نتیجه آن خود را در امنیت مردم نشان می دهد و مشکلاتی برای مردم ایجاد می شود. این سبب ناامیدی مردم می شود. از طرف دیگر دستمایه تبلیغات بیگانه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا