انتقاد نماینده مجلس از نحوه جبران خسارت سیل‌زدگان کلیبر و خداآفرین

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس خواستار رسیدگی به زیرساخت های آسیب دیده ناشی از سیل و تگرگ در حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش ارک خبر،حسین حاتمی اظهار کرد: در چند روز گذشته سیل، طوفان و تگرگ به زیرساخت ها، مزارع، باغات، اموال و احشام مردمان شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند میلیاردها تومان خسارت وارد کرده است و چندین نفر ناشی از تبعات طوفان و سیل فوتی و زخمی داشتیم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس یازدهم، ضمن ابراز تاسف و تسلیت به مردم شریف منطقه و خانواده های داغدار، ادامه داد: از ستاد بحران کشور و استان درخواست دارم سریعا در جهت جبران خسارت های وارده به زیرساخت ها و تامین خسارات کشاورزان، باغداران و عشایر منطقه اقدام عاجل و ضروری انجام دهد چرا که امکانات شهرستان های ما کافی نبوده و پاسخگو نخواهد بود.

وی ادامه داد: بخشی از خسارات سیل در مردادماه سال ۱۴۰۰ تامین نشده و بین ستاد بحران کشور و سازمان برنامه و بودجه همچنان در حال تبادل مکاتبه می باشد. از وزیر کشور و ستاد بحران همچنین استاندار و مدیرکل های استانی استدعا دارم سیل و تگرگ و اتفاقات اخیر را جدی بگیرند و به داد مردم برسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا