ساخت ۸۰۰ واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در شهر نایین

عملیات اجرایی آماده‌سازی ۱۷ هکتار اراضی طرح نهضت ملی مسکن نایین آغاز شد؛

ساخت ۸۰۰ واحد ویلایی نهضت ملی مسکن در شهر نایین

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی ۱۷ هکتار اراضی طرح نهضت ملی مسکن نایین خبر داد و گفت: تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی در این اراضی احداث می‌شود.

به گزارش  ارک خبر:آیین آغاز عملیات اجرایی آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهر نایین با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مهدی علمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این اراضی شامل ۱۵ هکتار زمین الحاق شده به محدوده شهر نایین بعلاوه ی دو هکتار زمین موجود داخل محدوده جمعا به مساحت ۱۷ هکتار است.

وی افزود: طرح تفکیکی این اراضی در کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان به میزان ۴۰۰ پلاک ۱۸۰ متری با رعایت تمامی سرانه های شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین راه و شهرسازی، بنیادمسکن و شهرداری نایین جهت اجرای عملیات آماده سازی اقدام شد.

علمی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این اراضی بیان کرد: در این طرح احداث واحدها بصورت دو طبقه ویلایی انجام و به ۸۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ۸۵ نفر متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان، پس از اخذ مصوبه از شورای مسکن استان اصفهان پلاک های زمین مسکونی نیز به این مشمولین تحویل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا