آغاز ثبت نام نامزدهای عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از امروز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: ثبت نام از نامزدهای عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان از امروز (یکم خرداد ماه ۱۴۰۰) آغاز و تا سی و یکم ماه جاری ادامه دارد.

به گزارشارک خبر: علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور، ثبت نام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان، در استان اصفهان از امروز اول خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تجهیز محل و اقدامات لازم برای ثبت نام از نامزدهای عضویت در هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان انجام پذیرفته است اذعان داشت: بر اساس جدول زمانبندی مندرج در نظامنامه انتخابات، و مطابق با ماده ۶۴ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در بازه زمانی یکماهه (تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: کلیه علاقمندان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته‌های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آئین نامه اجرایی می‌باشند با در دست داشتن مدارک می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط انتخاب شوندگان اعضای هیئت مدیره در سایت سازمان نظام مهندسی استان اصفهان منعکس شده است و محل ثبت نام نیز در محل هیات اجرایی انتخابات در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان واقع در خیابان سعادت‌آباد است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا