حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌شرقی ۱۳ درصد افزایش یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در سه ماه نخست امسال میزان حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل باری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ارک خبر،کاظم تیمورزاده افزود: در این بازه زمانی بیش از ۵.۶ میلیون تن بار از سوی این ناوگان به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

وی اظهار کرد: برای ارسال این میزان بار بیش از ۴۰۸ هزار و ۴۰۰ برگ بارنامه صادر شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: کالاهای معدنی و ساختمانی، فلزی، شیمیایی، صنایع سبک و کشاورزی و دامی به ترتیب بیشترین میزان بار از مبدا استان را به خود اختصاص داده است.

تیمورزاده، با بیان اینکه ۴۴ هزار و ۳۲۲ راننده استان دارای کارت هوشمند است، ادامه داد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰ راننده باری و ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باری استان دارای کارت هوشمند است.

وی یادآور شد: در زمان کنونی ۲۸۵ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۰ انجمن صنفی حمل و نقل کالا و ۱۴ انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین در استان فعالیت می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا