باشگاه تراکتورسازی گرفتار معمای تونی

خبرگزاری ارک – باشگاه تراکتورسازی تبریز که از ابتدای فصل با مشکلات عدیده مدیریتی و فنی مواجه بوده است این روزها با چالش تونی الیویرا سرمربی خود دست و پنجه نرم می کند و این درحالی است که تیم در این مقطع زمانی حساس نیاز به دقت در اقدامات و حمایت همه جانبه برای نتیجه گیری دارد.

در حالیکه فضای عمومی پیرامون این تیم محبوب و پرهوادار با برد مقابل ملوان در انزلی تا حدی رو به آرامش گذاشته بود، به یکباره مدیرعامل باشگاه خبر از توافق برای جدائی سرمربی پرتغالی داد و در اقدامی خلاف رویه رایج خود آن را رسانه ای کرد.
نام بردن از پنج گزینه برای جانشینی تونی از سوی مدیرعامل باشگاه، گمانه زنی ها برای رفتن سرمربی پرتغالی تراکتوری ها را به یقین تبدیل کرد و خداحافظی این مربی با بازیکنان در تمرینات روز شنبه عاملی شد تا همگان برکناری وی را باور کنند.
اما تنها پس از چند ساعت از این اتفاقات، برکناری تونی منوط به برگزاری جلسه هیات مدیره و تصمیم گیری اعضای آن شد تا در نهایت سرمربی تراکتورسازان در حالی که تنها 24 ساعت از وداعش با بازیکنان سپری شده بود، دوباره بر سر تمرینات تیم حاضر شود و اعلام کند تا وقتی پولش را نگرفته تبریز را ترک نمی کند.
حال پرسشی که اذهان عمومی و به ویژه هواداران تراکتورسازی را به خود مشغول کرده این است که اگر قرار بر رفتن تونی بود هر چه سریع تر باید این اقدام صورت می گرفت و الا چه لزومی داشت مدیرعامل باشگاه خبر از چیزی بدهد که اختیار آن را ندارد و باید هیات مدیره تصمیم نهائی را درباره آن بگیرد.
کارشناسان امر معتقدند اگر ایجاد تغییر و تحول در کادرفنی موجب تقویت تیم باشد باید بدون فوت وقت این امر انجام بگیرد، در غیر این صورت برکناری سرمربی از سوی مدیرعامل و سپس کتمان آن نباید رسانه ای می شد.
در هر حال امروز تراکتورسازی علاوه بر مشکلات مالی، بازیکنان سرباز، ایرادات فنی و سرپرستی با معمایی به نام تونی روبرو است که هیات مدیره باشگاه باید برای آن فکری بیاندیشد تا دامنه های آن به این تیم پرتماشاگر تبریز صدمه نزند.
متاسفانه تماس های خبرنگار ایرنا با مدیرعامل باشگاه و تعدادی از اعضای هیات مدیره در خصوص وضعیت باشگاه به جائی نرسید و هیچ کدام پاسخگوی تماس های تلفنی نبودند.
در نهایت می توان گفت اگر قرار بود تونی برکنار شود این اقدام باید زودتر انجام می گرفت و حاشیه سازی در این باره در مقطع کنونی که تیم آخرین بازی خود را در زمین ملوان انزلی با برد به پایان رسانده است، در تضاد با مصلحت تراکتورسازی است و همه مدیران، کادرفنی و طرفداران باید با همدلی و هم افزایی برای بهبود وضعیت تیم محبوب خود در جدول رده بندی تلاش کنند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 18 امتیاز از 13 بازی در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
این تیم در آخرین بازی خود مقابل ملوان انزلی توانست طلسم 41 ساله باخت در سرزمین تالاب ها را بشکند و مقابل رقیب خود به موفقیت دست یابد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا