لزوم مجازات متخلفین حادثه جاده ورزقان

بار دیگر حادثه مرگبار در جاده اهر ورزقان به وقوع پیوست و موجب کشته و مصدوم شدن ۱۸ نفر از هموطنانمان شد.

به گزارش ارک خبر،متأسفانه مردم آذربایجان شرقی تا کنون در اثر تصادف در جاده ورزقان – اهر – تبریز لطمات و آسیب های بسیاری دیدند به طوری که اگر بخواهیم کشته شدگان حوادث این جاده ها را با زلزله های اخیر مقایسه کنیم به مراتب بیشتر خواهد بود.

تصادفات جاده ای و فوت مردم در حالی رخ می دهد مسئولان اداره راهداری استان آذربایجان‌شرقی و وزارت راه و شهرسازی  و هم مسئولان سونگون کوچکترین واکنشی نسبت به این موضوع نداشته اند و سکوت مرگبار مسئولین در مواجه با این حادثه اخیر بسیار دردناک است.

در حالی که مشکلات مربوط به جاده‌های اهر ورزقان و البته تمامی جاده‌های استان که در وضعیت نابسامان به سر می برند در نتیجه بی توجهی و سومدیریت مسئولان به وجود آمده است.

منابع طبیعی و خدادادی مس یکی از ظرفیت‌های مهم منطقه است ولی متاسفانه با داشتن درآمد هنگفت و قابل توجه هیچ ثمره‌ای در توسعه این شهرستان نداشته و همواره شاهد صدای طبل وعده‌های توخالی مسئولین بوده‌ایم.

این حادثه نمودی از سومدیریت مسئولان مربوطه می‌باشد و تمام مسئولیت این حادثه بر گردن آنان است، بنابراین الزامی است تا مسئولان ارشد استان در راستای احقاق حقوق مردم شهرستان نسبت به مجازات متخلفین حادثه جاده ورزقان اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا