۱۰۰ واحد صنعتی آذربایجان شرقی مجوز توسعه دریافت کردند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تولید در استان در مسیر رشد قرار گرفته است، اعلام کرد: ۱۰۰ واحد صنعتی در این استان مجوز توسعه دریافت کردند.

به گزارش ارک خبر، محمدجعفر عظمایی روز یکشنبه ،اظهار کرد: امسال تاکنون ۲۰۰ واحد صنعتی استان با دریافت جواز توسعه، علاقمندی خود را به افزایش ظرفیت و تنوع محصولات ابراز داشتند و به دنبال توسعه واحدها و خط تولیدشان هستند.

وی خاطر نشان کرد: ارزش سرمایه گذاری پیش بینی شده برای توسعه واحدهای صنعتی یاد شده در آذربایجان شرقی حدود ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآور شد: با راه توسعه این ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در آذربایجان شرقی برای سه هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.

عظمایی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در توسعه واحدهای صنعتی و صدور مجوز در این خصوص رتبه دوم کشور را دارد، یادآور شد: گروه های کالایی که توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی خود را در اولویت دارند بیشتر شامل تولیدات فلزی، شیمیایی، پلاستیک و غذایی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در این خصوص رتبه دوم را در بین استان ها دارد، گفت: حمایت از طرح های توسعه ای تکمیل زنجیره ارزش و پیشران از رئوس برنامه های محوری اداره کل صمت استان در سال رشد تولید و مهار تورم است.

بیش از چهار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا