اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کردند.

بازدید اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از هلدینگ پتروپالایش اصفهان

اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کردند.

به گزارش ارک خبر: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر از پروژه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کردند.

بهرام عمویی، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته برای بهره برداری از طرح زیست محیطی تصفیه گازوئیل هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: بهره برداری رسمی از این پروژه با حضور رئیس جمهور جای تبریک دارد.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های زیست محیطی در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز ابراز داشت: بهره برداری از این پروژه‌ها می‌تواند اقدامی مبارک باشد که در راستای کاهش آلاینده‌های جوی نیز تاثیر بسزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در ادامه با اشاره به قرارگرفتن هلدینگ پتروپالایش اصفهان در مجاورت شاهین شهر افزود: انتظار ما این است که ظرفیت استخدامی بیشتری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به شهروندان شاهین شهری اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: همچنین درخواست می‌شود با توجه به پیشرفت خوب پروژه متروی شاهین شهر – اصفهان هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری داشته باشد تا این پروژه در زمان زودتری به بهره‌برداری برسد.

عمویی در ادامه خواستار پرداخت عوارض آلایندگی از سوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان شد که دکتر محسن قدیری در این بازدید گزارشی از پرداخت عوارض آلایندگی این مجموعه و بدهکار نبودن آن ارائه داد.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با اشاره به تجهیز این هلدینگ به ۵ آنالایزر زیست محیطی گفت: این دستگاه‌ها با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بهره برداری شد و از این رو اداره حفاظت از محیط زیست استان اصفهان بر روی میزان تولید آلاینده‌ها نظارت مستقیم و آنلاین دارد و در این زمینه هرگونه تغییری در کوتاهترین زمان ممکن گزارش خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان نه تنها در فرایند تولید انواع فرآورده‌های نفتی بلکه در نوع تولیدات خود نیز مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست را دنبال می‌کنیم و این روند تا ۱۴۰۵ منجر به افزایش چندین برابری سود آوری و نزدیک به صفر رساندن میزان گوگرد در تولیداتمان خواهد شد.

وی همچنین به تمهیدات اندیشیده شده برای حمل و نقل مواد نفتی و خوراک هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز تصریح کرد: برای این امر اتصال به خطوط ریلی را در شرکت ملاصدرا به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان دنبال می‌کنیم، همچنین خرید تانکرهای جدید و تریلرهای جدید برای حمل و نقل مواد نفتی را در دستور کار داریم و تاکنون نیز بخشی از آن را محقق کرده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه در چرخه تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، راه‌اندازی نیروگاه‌ خورشیدی، افزایش بهره وری، استفاده از هوش مصنوعی به ویژه در حوزه ایمنی و پدافند غیرعامل همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی را در دستور کار قرار داد‌ه‌ایم، گفت: در این راستا تاکنون با ۱۵۰ شرکت دانش بنیان همکاری داشته که معادل ۲۵ درصد از تعهد صنعت نفت برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا