تخلف ۲۵ میلیارد ریالی واحد صنفی لوازم التحریر در تبریز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد صنفی لوازم التحریر به دلیل عدم ثبت اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت به ۲۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ارک خبر، محمدجعفر عظمایی » روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصناف، شفاف سازی گردش کالا در سامانه جامع تجارت را جدی بگیرند تا از پیامدها و جریمه های احتمالی بعدی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه با هوشمندسازی بازرسی ها، نظارت بر اماکن صنفی با استفاده از ظرفیت سامانه های برخط تشدید شده است، از صاحبان صنوف خواست اطلاعات گردش کالا در سامانه جامع تجارت و انبارها را ثبت کنند.

عظمایی با اشاره به اهمیت نظارت دقیق و مستمر بازرسان اداره کل صمت بر کنترل بازار ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان اقدامات نظارتی با جدیت و با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های نظارتی استان و سامانه های جامع انبار و تجارت در حال پیگیری است و با متخلفان بر اساس قوانین برخورد خواهد شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه این اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند تا رسیدگی شود.

دکمه بازگشت به بالا