تسهیلات ویژه‌ی گمرک آذربایجان شرقی به واحدهای تولیدی و صادراتی

ناظر گمرکات آذربایجان شرقی گفت: گمرک استان در راستای تحقق اهداف اقتصادی، تسهیلات ویژه‌ای به واحدهای تولیدی و صادراتی ارائه می‌کند.

به گزارش ارک خبر،صادق نامدار اظهار کرد: شش گمرک فعال در استان داریم که برخی از این گمرک‌ها به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند.

وی بیان کرد: گمرک استان برای واحدهای تولیدی تسهیلاتی ارائه می‌دهد تا در قالب آن با دسترسی به مواد اولیه در گمرکات، آن را به محصول نهایی تبدیل کرده و سپس به سایر کشورها صادر کنند در این زمینه در اختیار آن‌ها انبار اختصاصی قرار می‌دهیم.

وی از توافق با سازمان استاندارد برای استقرار آزمایشگاه‌های همکار در گمرکات استان، توافق با سازمان دامپزشکی، جهاد کشاورزی و … جهت تسهیل فرایندها و تسریع در انجام امور خبر داد.

ناظر گمرکات آذربایجان شرقی بیان کرد: طبق توافقات انجام گرفته در راستای افزایش تعاملات منطقه‌ای و تسهیل ترانزیت با کشورهای همسایه، دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: همه باید دست در دست هم برای رسیدن به هدف و صادرات بیشتر تلاش و همکاری کنیم و با رویکرد جدید هم زمان ترخیص کالا و هم هزینه‌های مرتبط واردات و صادرات کالا را کنترل می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا