انگیزه ما برای توسعه در آذربایجان شرقی چند برابر شده است

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: معاونت علمی و فناوری درگیر طراحی برش استانی برای پنج استان است و چون این روند در آذربایجان شرقی شروع شده است، انگیزه ما برای توسعه زیرساختی این استان چند برابر شده است.

به گزارش ارک خبر، رضا اسدی فرد، در آئین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه رینوتکس با بیان اینکه در چند ماه اخیر در معاونت علمی و فناوری درگیر طراحی برش استانی برای پنج استان بودیم که یکی از آنها آذربایجان‌شرقی است، گفت: در این برش ها اگر شهروندان را درگیر موضوع فناوری و اقتصاد مبتنی بر دانش کنیم ، رسالتمان را انجام داده‌ایم.
وی با بیان اینکه این کار در آذربایجان‌شرقی شروع شده و انگیزه ما صد برابر شده تا زیرساخت‌های استان کامل شود، گفت: هدف ما این است که شرکت‌ها، مدارس و… همه درگیر دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان باشند و از دانش بنیان‌ها، ارزش افزوده ایجاد کنیم.
اسدی فرد با اشاره به اینکه آغوش ما برای شرکت‌های دانش بنیان باز است، گفت: در معاونت علمی و فناوری در خدمت همه دوستان هستیم و همه کسانی که به دنبال استارت آپ هستند تا از فرصت‌های اقتصادی دانش بنیان‌ها استفاده کنند، بدانند که همیشه درِ اتاق من به روی شما باز است و در حد توان از طرح‌های شما استقبال می‌کنیم.
وی افزود: برای آینده تک تک این بچه‌ها آرزوی سلامتی و پیشرفت دارم و ممنونم که چنین برنامه زیبایی را برای ارزش آفرینی و اجتماعی شدن دانش آموزان برپا کرده‌اید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا