آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا در آذربایجان شرقی

مدیر بازرسی و نظارت بـر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ارک خبر، سعید پورحیدر در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در این طرح که از ۱۸ آذر ماه کاری با فعالیت تعداد ۲۴ گروه نظارتی در استان آغاز شده است تا شب یلدا ادامه دارد.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و نیاز مبرم بر تامین مایحتاج عمومی و در راستای اجرای فرامین مقام رهبری بر لزوم مهار تورم در سال جاری و ایجاد آرامش در بازار و امنیت غذایی، طرح تشدید نظارت بر مایحتاج عمومی شب یلدا در این استان اجرا می شود.

پورحیدر با اشاره به اینکه این طرح در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود، یادآور شد: به استناد تفاهم‌نامه منعقد شده وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشور، در شبکه عمده‌فروشی بازرسان جهاد کشاورزی و شبکه خرده‌فروشی بازرسان اصناف اقدام به نظارت در این طرح را انجام می‌دهند.

به گفته وی در این طرح میوه، محصولات پروتئینی و آجیل مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای بازرسی این مدیریت با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و ظرفیت بازرسان اتاق اصناف در خرده فروشی ها نسبت به اجرای عملیات بازرسی اقدام می نمایند و گزارش آن به صورت روزانه در سامانه مدیریت بازرسی سیمبا بصورت دقیق وارد می شود.

پورحیدر گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا