افزایش ۲۳ درصدی فوتی های حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، از افزایش ۲۳ درصدی فوتی های حوادث ناشی از کار در این استان، خبر داد.

به گزارش ارک خبر،ستاره گفت: در هشت ماهه نخست امسال، ۷۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان شرقی، جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۲۳ درصد افزایش یافت.

ستاره افزود: ۳۲ نفر به علت سقوط از بلندی، ۱۸ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۱ نفر براثر برق گرفتگی، ۴ نفر خفگی، ۳ نفر غرق شدگی و ۲ نفر بر اثر سوختگی، جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: در این مدت، یک هزار و ۷۱ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان، مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۳ درصد افزایش یافت که از این تعداد، ۳۳ نفر زن و بقیه مرد بودند.

ستاره گفت: در آبان ماه امسال، ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تعداد ۶ نفر افزایش یافت. همچنین ۱۵۰ نفر به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۴ نفر از آنها زن بودند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال گذشته، برابر با ۷۸ نفر بود که همگی آنها مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومین حوادث کاری مراجعه کننده در سال گذشته برابر با یک هزار و ۳۹۸ نفر بود که از این تعداد، ۴۹ نفر زن و یک هزار و ۳۴۹ نفر مرد، بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا