هشدار جدی پلیس؛ انتقال به پارکینگ در انتظار خودروهای متخلف

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز از انتقال به پارکینگ خودرو های متخلف خبر داد و گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور و مطابق با قانون خودروهایی که در محل مناسب پارک نکنند به پارکینگ عمومی منتقل می‌شوند.

به گزارش ارک خبر،جهانگیر جهانگیری امروز در گفت وگو در تشریح خبر اظهار داشت: بر اساس مطالبه مردم در روانسازی ترافیک و همچنین وظیفه ذاتی پلیس راهنمایی و رانندگی به استناد ماده ۱۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در این خصوص پلیس خودرو هایی را که با عث اختلال در رفت و آمد مردم ایجاد کنند به پارکنیگ منتقل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه در معابر درون شهری تبریز علی الخصوص هسته مرکزی شهر تعداد ۵۰ خودرو توسط همکاران پلیس راهور به پارکینگ منتقل می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تخلفاتی که مشمول این طرح خواهند شد عبارتند از؛ توقف دوبله، سد معبر، توقف در حریم تقاطع و هرگونه توقفی که ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان را ایجاد نماید.

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که حتی الامکان شهروندان برای رفت و آمد به هسته مرکزی از خودروی شخصی استفاده کرده و قبل از رفت و آمد پیش بینی پارکینگ محل را داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را حتما رعایت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا