۳۲۱ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه در آذربایجان‌شرقی کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۲۱ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و احتکار از سوی گشت مشترک بازرسی استان در یک انبار خارج از شهر تبریز کشف شد.

به گزارش ارک خبر،صمد حضرتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش های مردمی، گشت مشترک بازرسی در این محل حضور یافت و این میزان آرد یارانه ای را که متخلفان در حال عوض کردن کیسه های آن ها بودند را ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متخلفان، آرد سهم یارانه ای مردم را در داخل کیسه‌های آرد آزاد خالی می کردند، اظهار کرد: ارزش این میزان آرد کشف شده ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: آردهای کشف شده به اداره کل غله استان تحویل داده شد و گشت مشترک بازرسی پس از تکمیل تحقیقات لازم، پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

وی افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مقام های قضایی شد.

حضرتی با تاکید بر اینکه تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی بدون چشم پوشی با قاچاقچیان کالا و ارز و متخلفان حوزه های مختلف برخورد قانونی می کند، ادامه داد: پس از رسیدگی به پرونده مذکور، حکم متخلفان از سوی این شعبه تعزیرات حکومتی تبریز صادر و اطلاع رسانی می شود.

در ۹ ماه امسال به دنبال رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات آذربایجان شرقی، اصناف متخلف در واحدهای اجرای احکام تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا