مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب با پیشرفت ۹۵ درصدی در آستانه بهره‌برداری است

معاون فنی و عمرانی شهرداری با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه عمرانی مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب بر لزوم مدیریت این معضل شهری تاکید کرد و گفت: این مرکز در مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع آماده بهره برداری می شود.

به گزارش ارک خبر،سامان احمدزاده اظهار کرد: اجرای پروژه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب با کارفرمایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در مراحل پایانی است.

وی تصریح کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال روند اجرایی آن آغاز و با توجه به ضرورت و کارکرد آن تسریع اقدامات عمرانی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی اعلام کرد: این پروژه شامل ساختمان اداری و کلینیک حیوانات با زیر بنای ۳۶۲ متر مربع و محوطه سازی شامل عملیات خاکبرداری، زیر سازی و ساخت قفسه های نگهداری جمعی و لانه های انفرادی ساخته شده با قطعات پیش ساخته است.

احمد زاده با بیان اینکه پروژه عمرانی مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در حال اجرای فاز نهایی است، افزود: تحقق توسعه زیرساخت های شهری برای مدیریت بخش های مختلفی از مباحث اجتماعی را مطابق با برنامه های راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز ابعاد تازه ای به خود گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا