مرکز سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب در تبریز افتتاح شد

پروژه مرکز ساماندهی، مدیریت و کنترل سگ های بلاصاحب با حضور حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و مدیر عامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ارک خبر،آرمان امین‌بخش مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان شهرداری تبریز در این‌باره اظهار کرد: پروژه ساختمان مرکزی ساماندهی، مدیریت و کنترل سگ‌های بلاصاحب که به جهت ضرورت، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری تبریز در حوزه محیط زیست به شمار می‌آید، با مدیریت معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز و توسط شرکت‌خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان احداث  به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه مساحت کل این پروژه، ۶ هزار متر مربع است، افزود: مساحت ساختمان کلینیک ۳۶۲ متر مربع بوده ودر سایت آن  تعداد ۱۰۵ لانه انفرادی و ۲۰ لانه جمعی پیش‌بینی شده است که انتظار می‌رود با افتتاح آن، بخشی از نیازهای شهر تبریز در این حوزه برطرف شود.

امین‌بخش در پایان تصریح کرد: در سال‌های اخیر سگ‌های بلاصاحب به یکی از معضلات شهر تبریز تبدیل شده بود که شهروندان را با مخاطرات مختلف مواجه می‌کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، این مجموعه در کمترین زمان ممکن اجرا شد و با افتتاح، آن جهت بهره‌برداری به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تحویل  شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا