اردو‌های راهیان نور بستری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی از بهترین راهکار‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس را برگزاری اردو‌های راهیان نور عنوان کرد.

به گزارش ارک خبر، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در یادواره شهدای شاخص منطقه باسمنج با بیان اینکه مردانگی، رشادت و ولایت پذیری از عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود گفت: راهیان نور یکی از راهکار‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه است.
وی با اشاره به اینکه شهید تجلایی فاتح سوسنگرد و مرد میدان عمل بود اظهار داشت:نیرو‌های آذربایجانی با دفاع جانانه از سقوط سوسنگرد جلوگیری کردند و در کنار سایر یگان‌های شرکت کننده در این عملیات اسباب آزادی این شهر را محقق ساختند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه خانواده‌های شهدا مجسمه صبر و ایثار هستند افزود:جانبازان و خانواده شهدا اسوه‌های زنده ایستادگی در راه آرمان‌های والای امام و انقلاب هستند که جان عزیزانشان را تقدیم این کشور کردند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در ایام جنگ وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه و بسیج باعث پیروزی مقابل دشمنان انقلاب شد گفت: در دویست سال گذشته هر زمان به ایران تجاوزی شده مقداری از خاک ایران به دست دشمن افتاد تنها دورانی که یک وجب خاک به دشمن ندادیم دفاع مقدس بود.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم آذربایجان و تبریز همیشه قهرمان در همه عرصه‌ها پیشتاز بودند دشمن تلاش دارد مشارکت را کم رنگ کند لذا باید مثل همیشه در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن مقتدرانه و پرشور حضور داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا