ساخت ۴۴۰ واحد خوابگاهی متاهلین دانشجو در آذربایجان شرقی آغاز شد

همزمان با سراسر کشور و با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور عملیات ساخت تعداد ۴۴۰ واحد خوابگاهی متاهلین دانشجو و دانشگاهیان دانشگاه های مختلف آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش ارک خبر،در مراسم آغاز عملیات اجرایی این واحدهای خوابگاهی که در سایت دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد، مقرر شد عملیات ساخت و بهره برداری از این واحدها در ۲ سال آینده به اتمام رسیده و برای دانشجویان متاهل در حال تحصیل واگذار شود.

رییس دانشگاه صنعتی سهند گفت: این دانشگاه با همکاری و همیاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه‌ و شهرسازی آذربایجان شرقی و نیز شرکت عمران شهر جدید سهند با هدف افزایش شور و نشاط قشر نخبگانی ساخت واحدهای متاهلی را آغاز و به سرعت ادامه می دهد.

اسماعیل فاتحی فر افزود: واحدهای یاد شده در مساحت ۱۶ هکتار برای دانشگاهیان، اعضای هیأت علمی و خوابگاه دانشجویان متأهل ساخته می شود.

وی ادامه داد: این طرح بزرگ ملی با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم و با توجه به قرارداد امضا شده بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت راه و شهرسازی، بخشی از زمین‌های مازاد دانشگاه‌های تابع وزارت علوم در قالب این طرح به استادان و کارکنان واجد شرایط اختصاص داده می شود.

فاتحی فر گفت: به موازات دانشگاه صنعتی سهند، عملیات ساخت واحدهای مسکونی متاهلی در دانشگاهای تبریز، هنر اسلامی تبریز و شهرستان مراغه نیز آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا