مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، گفت: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار و زمینه ساز پیشرفت کشور است.

به گزارش ارک خبر،حبیب ستوده نژاد به ظرفیت های جامعه ورزش اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت ها برای افزایش مشارکت مردم و شور و شوق انتخابات استفاده کرد.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مورد تأکید قرار داد که نشانگر اهمیت انتخابات امسال است.

ستوده نژاد گفت: باید با مشارکت در این انتخابات و تشویق مردم به حضور در این عرصه مهم، شرمنده خون پاک شهیدان نشویم و دینمان را به شهدا در پای صندوق رای ادا کنیم.

وی ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای در شرایط فعلی را مصداق کار جهادی عنوان کرد و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است و اینکه مردم پای صندوق رای بیایند، بسیار مهم است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.
ستوده نژاد از عموم جامعه ورزش و جوانان و همچنین مردم آذربایجان شرقی درخواست و دعوت کرد تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

افزون بر سه میلیون نفر در آذربایجان شرقی واجد شرایط رای دادن هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا