همدلی و هم‌افزایی رسانه‌ای فرصتی برای تبیین واقعیت‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی و رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: همدلی و هم‌افزایی رسانه‌ای فرصتی برای تبیین واقعیت‌ها است.

به گزارش ارک خبر،تراب محمدی، در نشست شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مردمی سازی یارانه‌ها به نفع مردم بوده و قدرت خرید آن‌ها را در مجموع افزایش می‌دهد، البته این موضوع نیاز به تبیین دارد و رسانه‌ها می‌توانند با پرداخت اصولی به آن، در این زمینه نقش تعیین کننده داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی‌های سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی نیز به عنوان سخنگوی دستگاه متبوع خود، می‌توانند هم افزایی و سوالات و ابهامات مردم را با اطلاع رسانی برطرف کنند.

وی ادامه داد: وفور کالاهای مورد نیاز مردم در بازار مصرف از موضوعاتی است که توانسته آرامش بازار را حفظ کند.

محمدی خاطرنشان کرد: وجود آرامش در بازار آذربایجان شرقی و برخورد منطقی مردم در تهیه اقلام مورد نیاز خود بسیار قابل تقدیر و تامین به موقع کالاهای اساسی نیز موثر بوده است.

وی با اشاره به ضرورت همدلی در ابعاد اجتماعی و مردمی، گفت: در شرایط کنونی که برخی رسانه‌های بیگانه به دنبال بهانه هستند، همه در قبال یکدیگر وظیفه داریم و باید رعایت حال همدیگر و همین طور نیازمندان جامعه را کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در این نشست، رسانه‌های استان را همواره، همراه و یار مردم و مسئولان در شفاف سازی و اطلاع رسانی منطقی در مقاطع مختلف دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سیدقاسم ناظمی یادآورشد:  تبیین، اطلاع رسانی و شفاف سازی طرح مردمی سازی یارانه‌ها نیز از موارد مهمی است که رسانه‌ها پای کار بوده‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا