خاکپور : با قدرت کامل مقابل چین به میدان می رویم

پایگاه خبری ارک ـ سرمربی تیم امید ایران در آستانه دیدار برابر چین در آخرین بازی مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک گفت: ما برای بازی مقابل چین با قدرت کامل به میدان می رویم و به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم.

تیم فوتبال امید ایران امروز دوشنبه در گروه A رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با چین دیدار می کند. ایران در دیدار قبلی خود مقابل سوریه به پیروزی دست یافت و برابر قطر مغلوب شد.
بدنبال پیروزی سوریه برابر چین، تیم قطر برای صعود قطعی به مرحله حذفی دستکم به تساوی مقابل سوریه نیاز دارد.
پیروزی سوریه مقابل قطر و برد ایران برابر چین باعث می شود سه تیم هم امتیاز شوند و صعود دو تیم به مرحله بعد براساس سابقه بازی های رودرو بین این سه تیم تعیین می شود.
سرمربی تیم امید چین بعد از شکست های پی در پی مقابل قطر و سوریه، وعده داد که حریف آسانی برابر ایران نخواهند بود.
فو که در این دیدار دو جیا دروازه بان و شو شین هافبک تیم را به علت محرومیت در اختیار ندارد، گفت: هر دو مسابقه مثل هم بود. ما گل زدیم سپس حریف به برتری رسید.
سرمربی چین ادامه داد: ما در این باره حرف زده ایم و شاید ناشی از بی تجربگی ما باشد که باید بهتر شویم.
وی افزود: ما به بازیکنان گفته ایم که باید این تجربیات را پشت سر بگذارند، آنها در حال بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگسال هستند. ما برای مسابقه آخر اعتماد به نفس داریم.
ایران در حال حاضر در رده دوم گروه ای ایستاده است. با این حال صعود شاگردان محمد خاکپور به مرحله بعد، در صورت برد مقابل چین قطعی نیست.
خاکپور گفت: فکر می کنم چین تیم خوبی است. آنها دو باخت داشته اند، اما تیم بدی نیستند. آنها مقابل سوریه با یک بازیکن کمتر بازی کردند، اما هیچ چیزی برای ما تمام شده نیست.
خاکپور گفت: بازی مقابل چین بسیار مهم است. ما باید بدنبال سه امتیاز باشیم؛ چرا که سوریه نیز شانس دارد.
وی افزود: ما برای بازی بعدی با قدرت کامل به میدان می آییم و به دنبال سه امتیاز دیدار برابر چین هستیم.

منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا