اسدی:بازیکنان امید درصورت شکست ژاپن، پاداش می گیرند

پایگاه خبری ارک – دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم فوتبال امید ایران در صورت شکست ژاپن در رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک ریو خبر داد.

تیم فوتبال امید ایران در گروه A رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو با قطر، چین و سوریه هم گروه بود که با کسب شش امتیاز و به عنوان تیم دوم بعد از قطر به مرحله بعد صعود کرد.
تیم فوتبال امید ایران روز جمعه ساعت 17 در مرحله یک چهارم نهایی ژاپن را پیش رو دارد که با شکست این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و یک گام دیگر تا بازیهای المپیک 2016 بعد از 40 سال نزدیک خواهد شد.
علیرضا اسدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط حاضر به هیچ چیزی جز شکست ژاپن فکر نمی کنم و در صورت شکست ژاپن پاداشی برای بازیکنان تیم امید مصوب شده که به آنان پرداخت می شود.
وی ادامه داد: از نظر فنی درخصوص تیم امید چیزی نمی گویم زیرا کادر فنی باید نظر بدهد و برای من نتیجه مهم است که تاکنون نتیجه را تیم گرفته است.
اسدی تصریح کرد: با همبستگی که بین بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال امید وجود دارد و روحیه ای که از آنان سراغ دارم با شکست ژاپن با اقتدار به مرحله بعد راه خواهند یافت.
وی همچنین در پاسخ به این که آیا وزارت ورزش می تواند بعد از پایان دوره ریاست علی کفاشیان،برای فدراسیون فوتبال سرپرست انتخاب کند یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید از سجادی معاون وزیر ورزش و هوشنگ نصیرزاده رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال پیگیری کنید و در این خصوص اظهار نظر نمی کنم.
رضا احدی از حدود 2 هفته قبل به دلیل التهابات ریه و طحال در بیمارستان ایرانمهر بستری شده بود؛ وی از هفته گذشته با توجه به مشکلات تنفسی و عفونت ریه به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده شده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان، صبح روز دوشنبه به دیار باقی شتافت.
رضا احدی 53 ساله سابقه پوشیدن پیراهن های سرخ آبی های پایتخت و کاپیتانی آبی پوشان را دارد. طرفداران استقلال در دهه 60، به این بازیکن لقب «رودی فولر» ایران داده بودند.

منبع:‌ایرنا

دکمه بازگشت به بالا