درخواست 50 هزار دلاری شمسایی برای حضور در تیم ستارگان فوتسال جهان

پایگاه خبری ارک – وحید شمسایی بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان برای حضور در ترکیب تیم ستارگان جهان از استرالیایی ها 50 هزار دلار درخواست کرد.

وحید شمسایی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک شرکت استرالیایی بعد از راهیابی این کشور به جام جهانی کلمبیا قصد دارد در راستای توسعه فوتسال استرالیا، یک تور 5 روزه را با حضور ستارگان فوتسال جهان برگزار کند.
وی اظهار داشت: برای حضور در این تور 5 روزه، 50 هزار دلار درخواست کردم که مقرر شد گروه فوتسال «Oz PTY LTD» استرالیا بعد از بررسی های لازم پاسخ خود را به صورت مکتوب ارائه کند.
شمسایی خاطر نشان کرد: داگلاس کاستا، فالکائو، رودریگو و فرناندائو از سرشناس ترین بازیکنانی هستند که در تیم ستارگان فوتسال جهان حضور خواهند داشت.
بهترین بازیکن سال 2015 فوتسال آسیا در خصوص شرایط جسمانی خود گفت: به احتمال فراوان از هفته آینده، کار با توپ را آغاز خواهم کرد تا هرچه سریعتر به مرز آمادگی باز گردم.
سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات دریایی درباره وضعیت قراردادش با این باشگاه افزود: با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است، مذاکراتی با باشگاه تاسیسات برای تمدید قراردادم انجام نداده ام.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا