معابر 25 روستای باشت بیس ریزی وآسفالت شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
مسعود شیرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای آسفالت و بیس ریزی این روستاها حدود 33میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: شوش، گرس، بوستان، شازینعلی، نارگ موسی، بوستان کوچک، آهوروک، چالموره، برمامیون، لار ، درک و کوهسرک از روستاهایی بودند که معابر آنها بیس ریزی و آسفالت شده است.
شیرزاده ابراز کرد: معابر روستاهای یاد شده از محل اعتبارات سهمیه قیر رایگان و منابع مالی دهیاری ها آسفالت و بیس ریزی شد.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای بیس ریزی و آسفالت معابر روستاهای این شهرستان را 54 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با این میزان اعتبار 180 هزار متر مربع از معابر روستاها آسفالت خواهد شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: معابر 13 روستای این شهرستان از سال گذشته تاکنون در قالب طرح هادی بطول 75 هزار متر مربع بازگشایی و زیرسازی شد.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح بازگشایی و زیر سازی این روستاها را شش میلیارد ریال اعلام کرد.
شیرزاده افزود: اسلام آباد، چم بلبل، مله برفی، گرنگان، نازنگون، تنگ همگون، سرابیز، خان احمد، گشتاسب، آهوروک و برمامیون روستاهایی بودند که معابر آنها بازگشایی و زیر سازی شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: در سالجاری برای اجرای طرح های جدول گذاری، زیر سازی، بازگشتایی و آسفالت این شهرستان 67 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
شیرزاده اظهار داشت: 55 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان باشت وجود دارد که طرح هادی برای این روستاها تهیه شده است.
وی از اجرای طرح هادی 44 روستای بالای 20 خانوار باشت خبر داد و بیان کرد: این طرح در سایر روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان نیز پس از تامین اعتبار اجرا می شود.
شهرستان 21 هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
جمعیت روستایی باشت حدود 14 هزار نفر است.
2082/6162

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا