فرماندار بستان آباد: 15 مدرسه نیاز به نوسازی دارد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
علی بدر شکوهی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد با اشاره به برگزاری جشنواره های خیران مدرسه ساز، اظهار کرد با ورود خیران تحول خوبی در مدرسه سازی این منطقه روی داده و نیازمند استفاده بیشتر از ظرفیت آنان هستیم.
وی با تاکید بر توجه به مهندسی فرهنگی و اینکه آموزش و پرورش مسیر توسعه هر کشوری را هموار می کند، خاطر نشان کرد: سنگ بنای توسعه از مهد کودک ها و دبستان شروع می شود، بنابراین آموزش و پرورش نسبت به آموزش در این مقاطع باید جدیت بیشتری داشته باشد.
فرماندار بستان آباد خواستار توجه به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شد و افزود: غنی سازی ها نباید به وقت گذرانی تبدیل شده و در پایان بی نتیجه باشند.
رئیس شورای آموزش و پرورش بستان آباد وجود بعضی از مشکلات را زاییده نبود مدیریت و برنامه ریزی کارشناسی و اصولی برخی مسئولان در طول دوره خدمت عنوان کرد.
وی خواستار توجه به بهداشت عمومی در مدارس شد و از جاری شدن فاضلاب خانگی در محدوده یکی از مدارس شهر بستان آباد انتقاد کرد و گفت: دستگاه های متولی برای حل این مشکل اقدام سریع کنند.
شهرستان بستان آباد با حدود 100 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد؛ این شهرستان دروازه ورود به آذربایجان شرقی از سمت استان های زنجان و اردبیل است.
7239/6132/6183

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا