ارتباط خط لوله هشت اینچ گاز غرب تهران قطع شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، سعید مومنی افزود: این حادثه، بامداد امروز (جمعه ٢٨ خردادماه) در منطقه شهران (کوهسار) رخ داده و وجود کابل های فشار قوی برق و ایجاد جرقه سبب انفجار و آتش سوزی شده است.
وی اظهار کرد: در ساعت اولیه این حادثه تیم امداد شرکت گاز استان تهران در محل حاضر و اقدامات ایمنی از سوی کارشناسان این شرکت انجام شده است.
مومنی با بیان اینکه علت اصلی حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می شود، تصریح کرد: پس از مهیا شدن شرایط و بستر لازم، عملیات تعمیر خط لوله آغاز می شود.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، به مشترکان منطقه شهران، کوهسار، کن و سولقان اعلام شده است که شیرهای اصلی گاز را ببندند تا در زمان وصل جریان حادثه ای رخ ندهد.
وی یادآور شد: البته با قطع شدن جریان، علمک به صورت اتوماتیک در حالت غیرفعال قرار می گیرد و این روند در زمان وصل جریان گاز نیز تداوم خواهد داشت و جای نگرانی وجود ندارد.
ساعت ٤:٣٧ صبح امروز در منطقه شهران خط لوله هشت اینچ گاز غرب تهران دچار حریق شد که به گفته مسئولان امداد و نجات پنج نفر در این حادثه مصدوم شده اند و برای جلوگیری از خسارت های بیشتر ساکنان خانه‌های نزدیک به این حادثه از ساختمان ها تخلیه شدند.
اقتصام**9186**1834

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا