ثبت اسناد گچساران 12 میلیارد ریال از مطالبات بانک ها را نقد کرد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
امیر حسین اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وصول این مطالبات پس از صدور احکام قضایی با شناسایی املاک بدهکاران بانکی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: این اداره با صدور احکام قضایی املاک بدهکاران را شناسایی کرده و در صورتی که آنان نتوانند بدهی خود را در موعد مقرر پرداخت کنند املاک آنان به قیمت روز فروخته و بدهی آنان پرداخت می کند.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران و باشت گفت: شش هزار و859 فقره انواع اسناد رسمی در دفاتر اسناد رسمی این شهرستان ها امسال صادر شده است.
اسلامی افزود: اسناد رسمی شامل انواع بیع ،صلح ،وکالت نامه ،اجاره ،تقسیم نامه ،گواهی امضا ،متفرقه و سایر اسناد تنظیمی است.
وی بیان کرد: در حال حاضر16دفتر اسناد رسمی و پنج دفتر رسمی ازدواج و طلاق زیر نظر اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان فعالیت می کنند.
اسلامی ابراز کرد: 629فقره ازدواج دائم و100 فقره طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق گچساران و سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ثبت شده است.
رئیس اداره ثبت اسناد واملاک گچساران و باشت گفت: دو هزا ر و 100 سند مالکیت تک برگ در این شهرستان امسال صادر و تحویل مالکان شده است.
وی افزود: در برنامه پنج ساله پنجم توسعه تمام سندهای قدیمی تعویض و به جای آن، سندهای کادستری صادر خواهد شد.
2082/1662

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا