دیدار اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر کنگاور با خانواده های شهدا

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا در این دیدار فرماندار کنگاور به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور و فرمانده نیروی انتظامی از سه خانواده معظم شهدا مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار کردند.
فرماندار کنگاور در این دیدار اظهار داشت: همه ما وامدار شهدا هستیم و وظیفه داریم هر آنچه می توانیم برای زنده نگه داشتن یاد، نام و راه شهدا و قدردانی از خانواده های آنها انجام دهیم.
شریف خسروی ادامه داد: مسوولیت ما در مقابل شهدا سنگین است و باید بگونه ای عمل کنیم تا دغدغه های خانواده شهدا را رفع کنیم.
فرماندار کنگاور خطاب به خانواده شهدا گفت: تمام ادارات شهرستان و مجموعه فرمانداری در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند تا مشکلات و کمبودهای زندگی آنها را حل و مرتفع نمایند.
عبدالکریم شجاعی نسب، محمدباقر سلطان آبادی و داود جوانمرد سه تن از شهدای شهرستان کنگاور هستند که در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده اند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه واقع شده که 417 شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و دارای 960 جانباز و87 آزاده سرافراز است.
7447/8066

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا