کشف 428 کیلو انواع مواد مخدر درعملیات مشترک پلیس البرزو تهران

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ، فردی که از فعالان در امر تهیه و خرید و فروش مواد مخدر در استان های تهران و البرز است ، شناسایی و تحرکات نامبرده مورد پایش اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت .
وی اضافه کرد : با تشدید اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد که این فرد به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی در استان های شرقی کشور خریداری و پس از انتقال آن مواد به منزل یکی از همدستانش در شهر تهران در صدد فروش مواد به مشتریان خود در تهران و البرز است .
کامرانی صالح افزود : در پی رصد اطلاعاتی ماموران ، محل دپو مواد مخدر در منزلی در تهران شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دریافت نیابت قضایی ، چهار تیم عملیاتی از استان البرز و تهران به آدرس مورد نظر اعزام و در ساعت 23 جمعه (چهارم تیر ماه )پس از اطمینان از حضور همدست قاچاقچی اصلی در منزلش با رعایت موازین شرعی و قانونی ، متهم را حین خروج از آپارتمان و در جلوی درب آسانسور دستگیر کردند.
وی افزود : با راهنمایی متهم دستگیر شده در بازرسی از انباری آپارتمان مذکور ، مقدار390 کیلو گرم تریاک با لفافه به تعداد361 بسته و مقدار 38 کیلوگرم مرفین با لفافه به تعداد 36 بسته کشف شد.
وی گفت : در ادامه این عملیات ، متهم اصلی که به منظور جا بجایی بخشی از مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو پارس به آن مکان مراجعه کرده بود با سرعت عمل ماموران و قبل از هر اقدامی دستگیر شد.
این فرمانده افزود: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
2098/ 6155

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا