گلريزان 20 ميليارد ريالي شرکاي تجاري فولادمبارکه براي آزادي زندانيان جرائم غير عمد

گلريزان 20 ميليارد ريالي شرکاي تجاري فولادمبارکه براي آزادي زندانيان جرائم غیرعمد

گزارش خبری ارک:اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکاي تجاري خود در ماه مبارک رمضان و در هفته اطعام و اکرام با اختصاص مبلغ 20 ميليارد ريال کمک نقدي به ستاد ديه استان اصفهان، مقدمات آزادي تعدادي از زندانيان جرائم غير عمد را رقم زدند تا به آغوش گرم خانواده هايشان بازگردند.

به گزارش خبرنگار فولاد، دکتر بهرام سبحاني مديرعامل شرکت فولادمبارکه ضمن قدرداني از تلاشهاي ستاد ديه در پيگيري آزادي زندانيان جرائم غير عمد اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه هر سال در ماه مبارک رمضان و در ايامي که مصادف هست با ولادت کريم اهل بيت مراسمي را تحت عنوان مراسم گلريزان برگزار مي‌کند و با همراهي شرکتهاي طرف قرارداد اعم از مشتريان، پيمانکاران و فروشندگان تجهيزات و مواد و قطعات در اين کار خداپسندانه شرکت مي‌کند.

سبحاني افزود: همه در اين کار خير شريک هستيم. به راستي اشخاصي که به ناخواسته گرفتار زندان شده اند هم خود و هم خانواده ايشان اسير شده اند. در جامعه اي که مشقات زندگي و فشار اقتصادي بيش از پيش خودنمايي مي‌کند، خانواده اين زندانيان شرايط به مراتب سخت تري نسبت به خود زنداني دارند و وقتي صحبت از آزادي حتي يک زنداني مي‌شود اجر اين اقدام با ماديات قابل قياس نيست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا